آذری جهرمی، وزیر ارتباطات مطرح کرد؛
هر دستگاهی مسئول صیانت از اطلاعات خودش است
26 خرداد 1399

هر دستگاهی مسئول صیانت از اطلاعات خودش است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مسئولیت نظارت در برابر حملات سایبری تقسیم بندی شده است، گفت: از سوی دیگر نیز باید دستگاه‌ها اهتمام بیشتری کنند.

کلانشهر: محمدجواد آذری جهرمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص افشای اطلاعات برخی سازمان‌ها و اقدامات ...